
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie.
UWAGA: Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta (Dz. U. 2014 poz 827 art. 38) produkty personalizowane nie podlegają zwrotom, gdyż ich personalizacja uniemożliwia dalszą sprzedaż.
Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 14 dni roboczych.
Koszty zwrotów ponosi kupujący.
Formularz odstąpienia od umowy (na e-maila).
Zgodnie z regulaminem zwroty są możliwe w ciągu 14 dni od dnia odebrania zakupionego towaru.
Przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: info@505.pl
Reklamacje
Aby złożyć reklamację produktu z tytułu rękojmi należy odesłać do nas produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacji.
Prosimy o dołączenie do paczki, poprawnie uzupełnionego formularza:
PLIK DO POBRANIA:
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
(W przypadku sprzedaży niestanowiącej sprzedaży konsumenckiej reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej i spisany zostanie protokół reklamacyjny.)
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
Uprzejmie prosimy, aby odsyłając produkt na reklamację zadbać o jego higienę i pozbyć się wszelkich zabrudzeń poprzez wyczyszczenie/wypranie produktu.
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany poniżej:
ul. Kopernika 6
84-241 Gościcino
Przesyłkę należy wysłać listem poleconym lub kurierem zachowując potwierdzenie nadania.
Magazyn nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Sklep zamknięty
Sklep tymczasowo niedostępny